dinsdag 24 juni 2014

Leuke dingen

Hee! Ik heb de afgelopen dagen alleen maar leuke dingen gedaan. Dus vandaar dit verslagje!

Woensdag
Toen ik woensdagmiddag om half vijf de examenzaal uit struikelde (mijn voet bleef haken aan het tapijt) begon het echte leven weer. Naja, voetbal is ook niet mijn echte leven. Thuis kijken we wel als "Oranje" speelt, maar op de een of andere manier mis ik altijd net als er iets spannends gebeurd. Achja, gelukkig worden doelpunten 10 keer herhaald! 


Donderdag
Donderdag ben ik met mijn moeder wezen high tea'en in Vlaardingen. Moeder reed, want ik heb nog steeds een trauma aan de Ring Rotterdam. Echt vreselijk. We gingen naar het Delta hotel. Daar is alles in stijl, echt heel grappig. Zelfs het pepermuntje na afloop was een schelpje. De thee zat in envelopjes met een tekeningetje erbij. Echt leuk! Eerst kregen we een etagère vol koude hapjes en daarna nog twee warme hapjes. Dat pasteitje was het het lekkerst (de rest was ook erg lekker).






Vrijdag
Vrijdag ben ik eerst boodschappen gaan doen in Berkel centrum. Eigenlijk ga ik alleen naar het Kruidvat, de Etos en boekhandel Janneke. Daar heb ik deze spulletjes gekocht, heel veel basisdingetjes want bij mij was alles op. 



Toen ik thuiskwam waren mijn nieuwe Allstars er. Ik kwam dit model toevallig tegen en had het nog nooit eerder gezien. De neuzen hebben al wat streepjes waardoor ze net niet nieuw lijken. Dit vond ik wel grappig, want ik vind schoenen vaak het mooist als ze een beetje ingelopen zijn en niet spierwit. 




's Avonds ging ik met drie vriendinnen eten. Heel veel eten en het was lekker! Frederique kan heel goed koken. Het voorgerecht was "Minestrone di Pasta e Ceci'", het hoofdgerecht was "Gevulde aubergines met salade caprese" en het dessert was "Soezen met aardbeienroom". Na het eten gingen we oude spelletjes doen. Zoals kwartet "dit is niet leuk, ik heb er maar 1 en zij 5!" en Triominos. Erg grappig om dat na jaren weer te spelen.  








Zaterdag
Het lijkt alsof ik niks anders doe dan eten met mensen en dat klopt ook wel. Zaterdag heb ik koekjes gebakken. Het recept kwam uit een boekje, maar het werd bij ons een mengel van koek en brownie. Het recept ga ik nog wel uitwerken en in een apart artikel zetten. 



's Avonds lekker in bad gezeten met een badbruisbal van Lush. 




Zondag
Zondag was een rustig dagje. Eerst heerlijk lang uitgeslapen en rustig aan gegaan. 's Middags nog een dvd van Jochem Myjer gekeken en die koekjes opgegeten :). 

Maandag
Maandag was een dag met een missie! Mirjam en ik zouden de Primark in Zoetermeer gaan leeghalen! Om klokslag 11 uur bestormden we de winkel. Met een tas vol gingen we de paskamer in om vervolgens maar 3 kledingstukken te kopen. Mirjam kocht een mooie witte trui en ik kocht een broekje en een kimono. Ook vond ik nog een haarbandje, oordopjes en make up sponsje. Mirjam nam nog een paar lippenbalsems mee. 





Er was een hele hoop kleding die er op het hangertje een stuk leuker uit zag dan aangetrokken. Zoals:



Daarna zijn we nog naar wat andere winkels geweest. Mirjam heeft nog een kort broekje gekocht en ik heb mij deze foundations letterlijk laten aansmeren. Dus ik vertrouw op de winkelvrouw, want ik heb echt 0,0 verstand van make up. 


Dinsdag
Vandaag ben ik naar Vlaardingen geweest om na een eeuwigheid (2,5 jaar) Lotte weer te zien. Dus dat was veel kletsen en eten! Toen we door Vlaardingen liepen kwamen we een viskraam tegen en toen heb ik voor het eerst in mijn leven haring gegeten. De geur hield me altijd tegen, tot vandaag. Zo onhandig als ik altijd ben belandde er een uitje in mijn decolletĂ©... Maar het was heel gezellig :)


Dus dat was mijn week! Vooral heel veel afspreken en eten! Ik houd ervan! xx

1 opmerking: